Česká spořitelna přichází o nejvíce klientů ...
Přinášíme Vám ochutnávku pravidelného výzkumu trhu, který mapuje situaci mezi bankami
Nejvíce retailových klientů aktuálně ztrácejí Česká spořitelna ( ČS) a Komerční banka ( KB). Naopak další z velkých bank, ČSOB má úspěšnější retenční taktiku a oproti ČS a KB dokáže své současné zákazníky udržet výrazně lépe. ČS, KB, ČSOB mají současně stále nejvíce zákazníků často jen proto, že jsou tito zákazníci na banku zvyklí, důvodů je však více a u každé banky jsou mírně odlišné. Důvodem odchodu nejsou jen poplatky, jedná se o celý soubor nespokojenosti s bankou, i když poplatky zde hrají významnou roli. Zde je však třeba rovnou zdůraznit, že u poplatků je nutné rozdělit kategorie jako např. vedení účtu, výběr z bankomatu, převody peněz ... u každého druhu je odlišná závislost akceptace/neakceptace podle cílové skupiny.
Výzkum měřil též spontánní a podpořenou znalost a až 10 stop TOP of Mind. Zde jsme počítali též dynamiku budování povědomí, kde nejrychleji sbírá paměťové stopy AirBank.
Mezi silné motivátory, které ovlivňují výběr nové, budoucí banky patří např. úročení peněz, poplatky ( dále děleno ) a důvěryhodnost banky.
Více informací lze stáhnout z výzkumu Banky 2021, který lze objednat níže
Poptat
Více informací
David Tomek
+420 739 204 230
tomek@neubertmarketing.cz
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Supermarket 2024
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
Čerpačky 2024
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty