Gastro trh - aktualizace
Cílem je zjistit náladu spotřebitelů a změny v oblasti návštěv restaurací. Více níže - okruhy dotazů. Výzkum chceme realizovat těsně po znovuotevření.
- Na čem budou zákazníci nejvíce šetřit?
- Jak často budou do restaurace chodit?
- Co je může motivovat k častější návštěvě?
- Jak hodnotíte současnou situaci v oblasti gastro ( restaurace, bary, hospody atd. – dále jen „restaurace“
- Jak často nyní navštěvujete restaurace?
- Máte nebo měl/a jste oblíbenou restauraci během posledního roku?
- Jak často Vaši oblíbenou restauraci navštěvujete? ( pozn.: máme nyní data z roku 2019 a z léta – možnost srovnání )
- Pokud nyní navštěvujete svoji oblíbenou restauraci méně často než v minulosti, tak důvodem je ... ( hodnocení racionálních faktorů: peníze, čas apod. a emotivních – strach, nálada atd.)
- Kolik nyní průměrně utratíte za 1 návštěvu v oblíbené restauraci?
- Předpoklad útraty : Když se nyní zamyslíte: "Předpokládáte, že budete v následujících měsících utrácet v restauracích …"
- Pokud budete utrácet v restauracích méně, tak na čem budete nejvíce šetřit?
- Utrácet při návštěvě restauraci méně u Vás též znamená objednání
- Jaký produkt ve svém oblíbené restauraci konzumujete nyní nejčastěji?
PROSTOR NA VÁŠ INDIVIDUÁLNÍ DOTAZ - napište Vaše dotazy na tomek@neubertmarketing.cz
Výzkum proběhne na panelu domácností ( 600N, CAWI, 18+), celá ČR
Co výzkum přinese za výsledky – témata můžete ovlivnit nebo přidat svůj vlastní dotaz/y
Poptat
David Tomek
+420 739 204 230
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Supermarket 2024
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
Čerpačky 2024
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty