Pivo - výzkum trhu: potřeby, preference, znalost značek, ceny a další
Během léta 2019 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se tématem piva.Výzkum bude probíhat v České republice a případně též v Polsku. Výzkum přinese odpovědi týkající se důležitých faktorů pro výběr piva a místa konzumace.
Během léta 2019 budeme realizovat výzkum a následnou analýzu zabývající se tématem piva.Výzkum bude probíhat v České republice a případně též v Polsku. Výzkum přinese odpovědi týkající se důležitých faktorů pro výběr piva a místa konzumace.
1. Harmonogram:
2. Termín sběru dat:
3. Metodika:
4. Témata(koncept)+ příkladové dotazy zašleme na vyžádání e-mailem.:
Napište si o ně na tomek@neubertmarketing.cz
5. Cena výzkumu
Na vyžádání
Některé okruhy témat lze individualizovat, tj. přidat nová, ale do určitého rozsahu a nejpozději do 30.6.2019
1. Harmonogram:
- Květen: Plán výzkumu, lokalizace – základní okruhy dotazů
- Červen: Objednávky a možnost doplnit nebo pozměnit témata
- Červenec-srpen : sběr dat a vyhodnocení
- Září-říjen: analýza a výstupy
- Říjen: doporučení pro konkrétní pivovar ( volitelná nadstavba )
2. Termín sběru dat:
- Realizace : 15.7.-30.8. 2019
3. Metodika:
- Terénní výzkum ( tváří v tvář), tzn. výzkum průzkumem , 1100 respondentů , věk 18+ , dělení pohlaví podle podílu konzumentů cca 64% muži / 36% ženy.
- Analýza – rozebere závislosti mezi jednotlivými proměnnými, příklad odlišnosti potřeby podle věku, příjmu, regionu atd. Označí například za jakých podmínek je ochoten spotřebitel přejít k jiné značce.
- Návrhy a doporučení – doporučení a návrhy pro konkrétní pivovar. Na co by se měl pivovar zaměřit, co změnit, zlepšit. Jedná se o nadstavbu. Návrhy a doporučení pro konkrétní pivovar nejsou součástí základní ceny.
4. Témata(koncept)+ příkladové dotazy zašleme na vyžádání e-mailem.:
Napište si o ně na tomek@neubertmarketing.cz
5. Cena výzkumu
Na vyžádání
Některé okruhy témat lze individualizovat, tj. přidat nová, ale do určitého rozsahu a nejpozději do 30.6.2019
Kolik stojí neúspěšný projekt?
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Nejnovější novinky
Supermarket 2024
09.05.2024
0 komentáře
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
Čerpačky 2024
27.11.2023
0 komentáře
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty