Spustili jsme nové bezkontaktní výzkumy
V této době jsme spustili nové bezkontaktní výzkumy ...
Kontaktujte nás tomek@neubertmarketing.cz , +420 739 204 230
Získáte :
- Zeptejte se Vašich současných i potenciálních zákazníků na, co je pro ně nyní důležité
- Co od Vás zákazníci očekají : jaké služby, distribuce, ceny, platební podmínky atd.
Příkladové metodiky sběru informací v této době
1) Hybridní výzkum - NOVINKA
NEUBERT marketing v roce 2019 testoval provoz tzv. hybridního výzkumu pomocí nových technologií. Jde o kombinaci:
- skupinové diskuze, která probíhá ve formě videokonference
- cloudu, který umožňuje vystavit sdílené plochy a soubory (včetně jejich doplňování )
- skupinového dotazníků, ke kterému se respondenti vyjadřují v reálném čase.
Jde o typ kvalitativního výzkumu s možností vysoké škálovatelnosti vzorku.
2) Online výzkum - panel domácností - tradiční
NEUBERT marketing má vlastní panel domácností. Tyto respondenty lze rozdělit podle věku, příjmu, lokality atd. a do sdíleného účtu jim zobrazit online dotazník. Ten lze u složitějších dotazů doplnit telefonickým dotazováním.
3) Databáze sekundárních dat - největší v ČR
NEUBERT marketing od svého počátku, do roku 1998 vytváří databázi složenou z dat Eurostatu, lokální statistické úřady, vydané výzkumy, média, akademické studie, veškeré naše výzkumy + výpočet pomocí algoritmů. Do systému lze zadat okruh dotazů a systém vypočítá jednotlivé scénáře vývoje na základě jednotlivých faktorů. Analýza sekundárních dat je vhodná tehdy, pokud si chcete odpovědět, jak se přizpůsobit změnám vnějšího prostředí. Součástí je nejen výpočet, ale i doporučení, jaké změny ve Vaší firmě nastavit ve vztahu k změnám na trhu. Co pozastavit, čeho se zbavit, do čeho investovat, co zredukovat atd.
Pokud Vás některé z témat zajímá, informujte se. Dotazy na tomek@neubertmarketing.cz , +420 739 204 230
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Supermarket 2024
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
Čerpačky 2024
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty