Supermarket 2025
Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců
Poptat
CAWI - 800 respondentů
- Spontánní znalost p
- Podpořená znalost
- Míra využívání jednotlivých prodejců
- Důvody aktuálně nejvíce využívaného prodejce
- Ovlivňující faktory současného výběru
- Míra zkušenosti
- Průměrná míra loajality / míra loajality zákazníků jednotlivých prodejních míst
- Důvody změny nejčastěji využívaného prodejce
- Stimul vedoucí k změně. Co musí udělat prodejce proto, aby získal nové zákazníky
- Co zákazníci hodnotí negativně u prodejních míst potravin
- Chybějící služby
- Náměty a doporučení ze strany zákazníků pro oblast prodeje
- Předpoklad nákupního chování v roce 2025
- Které potraviny plánuje většinový zákazník kupovat více
- Které potraviny plánuje většinový zákazník kupovat méně
- "Ideální" prodejce - supermarket
a další
Poptat
David Tomek
+420 739 204 230
tomek@neubertmarketing.cz
+ Možnost přidat Váše individuální otázky
Metodika: 800 respondentů - online - sběr dat od 1.5. 2025
Kolik stojí neúspěšný projekt?
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Nejnovější novinky
Supermarket 2025
24.01.2025
0 komentáře
Od 1.5.2025 budeme realizovat výzkum trhu - Supermarket 2025 - výzkum všech nákupních míst středních a velkých řetězců
Supermarket 2024
09.05.2024
0 komentáře
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.