Analýza skrytých zisků
Prezentace analýzy skrytých zisků - postup 2019
Připravili jsme pro vás nový nástroj, jak můžete vydělávat více. Jedná se o typ hybridní analýzy, která je složena z primárního a sekundárního typu výzkumu a několik typů analýz. Především vícenásobné regresivní analýzy a faktorové analýzy.
Připravili jsme pro vás nový nástroj, jak můžete vydělávat více. Jedná se o typ hybridní analýzy, která je složena z primárního a sekundárního typu výzkumu a několik typů analýz. Především vícenásobné regresivní analýzy a faktorové analýzy.
Cíl: Identifikovat zdroje nových zisků
A) u stávajících zákazníků
B) u nových zákazníků
Jak to probíhá?
- Podíváme se na Vaše současné zákazníky
- Zjistíme, co všechno ještě potřebují a vy jim to neposkytujete
- Současně zjistíme, co a kde tito zákazníci nakupují + proč právě zde
- Identifikujeme konkurenci, která Vám odebírá část zisku
- Analyzujeme, proč zákazníci kupují u těchto konkurentů
- Vyhodnotíme, jak probíhá péče o stávající zákazníky
- Označíme skupiny nových, potenciálních zákazníků, které doposud neobsluhujete
- Kvantifikujeme tyto nové zákazníky - na základě tzv. sekundárních dat vypočítáme jejích celkový počet
- Vypočítáme kolik skrytého zisku můžete vygenerovat u stávajících zákazníků a nových zákazníků
- Navrhneme doporučení, co máte změnit a co zavést nového, abyste skryté zisky začali využívat
Chcete zpracovat kalkulaci na Analýzu skrytých zisků?
+420 739 204 230
Kolik stojí neúspěšný projekt?
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Nejnovější novinky
Supermarket 2024
09.05.2024
0 komentáře
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
Čerpačky 2024
27.11.2023
0 komentáře
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty