Výdaje domácností 2021
během únoru 2021 bude společnost NEUBERT marketing & Co, realizovat celoplošný výzkum zaměřený na zjištění změny výdajů domácností.
Tento výzkum je vhodný pro všechny firmy, které se zabývají prodeje B2C, tj. koncovým zákazníkům a lze přidat i dotazy přímo mířené na Vaše produkty.
1. Jak je ze strany domácností hodnocena ekonomická situace v ČR ?
2. Jak moc se změnila se v domácnostech situace v souvislosti s dopadem COVID-19 a vládními opatřeními? - reálné a pocitové vyjádření
3. V čem konkrétně se situace v domácnostech změnila? ( kategorie )
4. Hodnocení aktuální situace z hlediska domácích financí?
5. Které kategorie nákladů plánují domácnosti snížit nebo omezit? ( výběr z kategorií )
6. Které z plánovaných výdajů, nákupů domácnosti posunuly
7. Do čeho chtějí peníze uložit, investovat?
8. Předpokládané růstové výdaje domácnosti
9. Čím budou domácnosti nejčastěji ovlivňovat své příjmy
10. Pocitové hodnocení finanční situace domácností do konce roku 2021
a další dotazy , které Vám rádi zašleme na Váš e-mail - napište si o celý, podrobný dotazník na tomek@neubertmarketing.cz
Poptat
Bližší informace Vám poskytne
David Tomek
tomek@neubertmarketing.cz
+420 739 204 230
1. Jak je ze strany domácností hodnocena ekonomická situace v ČR ?
2. Jak moc se změnila se v domácnostech situace v souvislosti s dopadem COVID-19 a vládními opatřeními? - reálné a pocitové vyjádření
3. V čem konkrétně se situace v domácnostech změnila? ( kategorie )
4. Hodnocení aktuální situace z hlediska domácích financí?
5. Které kategorie nákladů plánují domácnosti snížit nebo omezit? ( výběr z kategorií )
6. Které z plánovaných výdajů, nákupů domácnosti posunuly
7. Do čeho chtějí peníze uložit, investovat?
8. Předpokládané růstové výdaje domácnosti
9. Čím budou domácnosti nejčastěji ovlivňovat své příjmy
10. Pocitové hodnocení finanční situace domácností do konce roku 2021
a další dotazy , které Vám rádi zašleme na Váš e-mail - napište si o celý, podrobný dotazník na tomek@neubertmarketing.cz
Poptat
Bližší informace Vám poskytne
David Tomek
tomek@neubertmarketing.cz
+420 739 204 230
Kolik stojí neúspěšný projekt?
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Nejnovější novinky
Supermarket 2024
09.05.2024
0 komentáře
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
Čerpačky 2024
27.11.2023
0 komentáře
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty