Jsme jedna z firem, která mystery shopping realizuje v ČR nejdéle - 25 let
Jak funguje Váš prodejní tým?
objektivní zpětná vazba
Poptat
Jsme jedna z firem, která mystery shopping realizuje v ČR nejdéle - 25 let
Jak funguje Váš prodejní tým?
Mystery shopping – výzkum pozorováním– kvalitativní
Naše společnost patří k firmám, které realizují mystery shopping v ČR nejdéle.
Získejte detailní zpětnou vazbu !
Sběr dat obdržíte včetně analýzy, tj. souvislostí, vazeb, závěrů + doporučení ( např. školení, změny uspořádání prodejny apod.)
+FLY reporting - reportingová aplikace pro mystery výstupy na Vašem počítači, tabletu a mobilu.
Druhy mystery shoppingů:
Mystery Visits : MÍSTO (prodejna) & LIDÉ
sledujeme a hodnotíme jak místa, např. prodejny a současně prodejní personál
→ např. samoobslužné prodejny, prodejny s obsluhou, prodejní sítě, showroomy, prodej vozů, lékárny ...
Mystery Buying : SLUŽBY
kontrolujeme dodržování pracovních postupů, dále pak např. ceny, slevy, vystavení zboží, způsob balení, věrnostní systém ...
→např. zdravotnická zařízení, úřady, prodejny s obsluhou
Mystery Calls + Emails + Social Media : KOMUNIKACE MIMO PRODEJNU
sledujeme a hodnotíme telefonní hovory a emailové zprávy - co do obsahu, času, odezvy, formy a stylu + dalších faktorů.
→ např. e-shopy, operátoři, banky a další
Mystery Delivery : DOPRAVA & DISTRIBUCE
sledujeme proces a sousledností u dopravních, logistických a kurýrních služeb, hodnotíme časy a termíny, způsob komunikace, notifikace ...
→ např. poštovní, dopravní a kurýrní firmy nebo výrobní a velkoobchodní firmy, které potřebují zmapovat proces dopravy zboží k zákazníkovi
Mystery Merchandising : USPOŘÁDÁNÍ & PODPORA na prodejně
sledujeme a hodnotíme komplexnost vybavenosti prodejny, komunikační a propagační nástroje, řazení zboží, logiku plánogramu, motivační stimuly a další
→ např. firmy, kde je prodej vysoce nebo výhradně závislé na maloobchodní prodejně, nejčastěji retailové firmy jako prodej elektroniky, módy, parfumerie, hraček, potravin, drogerie ...
Mystery Flexi : MIX více variant NA MÍRU
sledujeme více parametrů najednou - př. místo + personál + dopravu + služby + kampaně a to ještě se specifickými kritérii, které jsou postaveny Vám míru. V tomto případě je možné nadefinovat prakticky cokoliv, co potřebujete prověřit.
→ firmy, které mají širší nebo specifické potřeby
Mystery shopping se hodí především pro ty firmy, kteří chtějí zlepšit svůj prodej či fungování personálu v první linii. Zjistit, jak v současnosti Váš personál a prodejna funguje a co je třeba změnit
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Chcete se stát Mystery shopperem? Přihláška do týmu mystery shopperů ZDE
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty