Detailní, hloubkové informace?
moderátor → skupina respondentůKvalitativní, detailní informace
Poptat
Detailní, hloubkové informace?
moderátor → skupina respondentů
Focus group – skupinově orientovaný výzkum – kvalitativní
Nejčastěji se využívá proto, aby firma získala detailní pohled, na základě jakých faktorů se její zákazník rozhoduje.
Respondenti jsou pozváni ke skupinové diskuzi, kde jsou pomocí moderátora dotazováni na předem připravovaná témata. Výzkum se hodí pro firmy, které potřebují znát nejen názor, ale i příčiny, důvody, souvislosti. Jde o hlubší pohled do přemýšlení dotazovaného. Díky tomu, že je však prováděn na výrazně menším vzorku respondentů, není možné z něho vytvářet podíly, kvantifikovat závěry.
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí detailní informace o subjektu ( zákazník, dodavatel apod.)
Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty