Ostatní výzkumy ...

Pozorování aktérů v reálném prostředí

Chcete vidět, jak vypadá pohled zákazníka?

pozorovatel zkoumaný → výzkumník

výzkum přímo v realitě

Poptat help

 



Výzkum pozorováním

Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila skutečný stav věci. Viděla například, kudy zákazníci chodí na prodejnou, kde se zastavují atd.

Jedná se o sběr dat pomocí nastavených pozorovacích technik. Například se používá pro zjištění frekvence průtoku zákazníků – tj. kolik zákazníků nakoupí na prodejním místě, kolik jich projde podél regálu, jak zareagují na druhotné vystavení produktu apod.. Výzkum se hodí pro firmy, které se chtějí dozvědět reakce na konkrétní impulsy nebo ověřit frekvenci zákazníků.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • Průtoky zákazníků ( př. měření atraktivity místa )
  • Trasy zákazníků ( př. nastavení efektivního vystavení sortimentu )
  • Konverze ( kolik zákazníků místo navštíví a kolik z nich koupí )

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit výskyty subjektů ( zákazníci, dodavatelé atd.) v konkrétním čase a místě.

Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

 


Experimentální výzkum

Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila používání produktu zákazníkem. Viděla, čemu zákazník rozumí/nerozumí a kde jsou slabá místa.

Tento výzkum je vědecky nejhodnotnější. Experimentální výzkum testuje informace a data na reálných zákaznících, prodejcích, konkurentech. Probíhá tak, že zákazníkovi dá nebo ukáže reálný produkt a sleduje, jak s ním zákazník zachází, případně jak reaguje na ceny, slevy a další.

Příklady použití tohoto typu výzkumu:

  • Testování nového produktu
  • Cenové reakce
  • Používání produktu nebo služby

 

Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit výskyty subjektů ( zákazníci, dodavatelé atd.) v konkrétním čase a místě.

Současní výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, který vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.

 

 

 

telephone Ozveme se Vám

Nechte nám své telefonní číslo nebo email a my se vám obratem ozveme

phone-call
envelope
Kolik stojí neúspěšný projekt?

Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.

Nejnovější novinky
Supermarket 2024
Supermarket 2024
calendar 09.05.2024
avatar_black
chat 0 komentáře

Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.

Příznivý rok 2024
Příznivý rok 2024
calendar 21.12.2023
avatar_black
chat 0 komentáře

Přejeme všem příznivý rok 2024

Čerpačky 2024
Čerpačky 2024
calendar 27.11.2023
avatar_black
chat 0 komentáře

V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty

Kontaktujte obchodníka

Zeptejte se rovnou odborníka na cokoliv, co Vás zajímá:

David Tomek tomek@neubertmarketing.cz +420 739 204 230