Máte větší počet dotazů?
tazatel → respondentStatistika + podíly + detaily
Poptat
Terénní výzkum - výzkum průzkumem – kvantitativní
Jedná se o popisný výzkum a sběr dat. Nejčastěji se využívá proto, aby se firma dozvěděla něco více o znalostech veřejnosti, svých zákazníků, preferencích a postojích.
Příklady použití tohoto typu výzkumu:
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty