Potřebujete data o trhu?
databáze → speciální SW → analytikkompletní tržní data + predikce
Poptat
Potřebujete data o trhu?
databáze → speciální SW → analytik
Výzkum sekundárních dat
Nejčastěji se využívá proto, aby firma pochopila celý trh a zjistila širší souvislosti toho, co se na daném trhu děje.
NEUBERT marketing & Co. disponuje neustále aktualizovanou databází o více jak 46 000 tematických položek z nejrůznějších podnikatelských sfér. Můžeme Vám tedy poskytnout rozbor dat a následnou analýzu Vašeho podnikání, aniž bychom museli okamžitě sbírat nová data. Sekundární zdroje jsou vhodné nejčastěji pro stanovení tržního podílu firmy, velikosti konkurence, dlouhodobého vývoje poptávky a nabídky. Příklady použití tohoto typu
výzkumu:
Tento výzkum se hodí pro ty z Vás, kteří chtějí pochopit trh v širším kontextu nebo kteří potřebují vědět více než jen názory zákazníků
Součástí výzkumu od NEUBERT marketing může být i analýza, která vysvětluje vztahy mezi zjištěnými informacemi a doporučení, co má firma udělat.
Ověřte si, zda je o Váš produkt skutečný zájem. Výzkum trhu Vám ušetří peníze.
Od 1.7.2024 budeme realizovat náš tradiční roční výzkum trhu - Supermarket 2024 - výzkum všech nákupních míst supermarketů a hypermarketů.
V období 6-7/2024 budeme realizovat omnibusový průzkum trhu na téma petrochemie a čerpací stanice. Přihlášky k odběru výsledků a zařazení svých dotazů lze posílat na níže uvedené kontakty